window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'AW-10857709496'); Jaminan Masa Hadapan - ICMS | ICMS ICMS: Jaminan Masa Hadapan - ICMS

INFO TERKINI

SENARAI PROMOSI PAKEJ ICMS: 1. Mari Berlala ber sama ICMS 2. Skim Jaminan Kerja (SJK) 3. Yuran program khas 2024 4. Program Biasiswa STAR 5. Biasiswa DWMR - KHAS UNTUK ANAK PETALING JAYA. KEMASUKAN!! PENGAMBILAN SESI 2024 BERMINAT HUBUNGI: 010-2360709 (EN. SHAMSUL) PENGAMBILAN SESI 2024 DIBUKA SEKARANG. HUBUNGI: ENCIK SHAMSUL - 010-2360709 BORANG ATAS TALIAN DAN PERMOHONAN BIASISWA ICMS

Sabtu, 22 Februari 2020

Jaminan Masa Hadapan - ICMS

KOLEJ ANTARABANGSA CYBERLYNX X ICMS






Di Cyberlynx International College, kami bersedia membimbing anda melalui masa kritikal dan formatif hidup anda semasa kami melengkapkan anda dengan kemahiran yang diperlukan yang akan membantu anda membentuk kerjaya masa depan anda.

Kami berbangga dengan rekod kami untuk memindahkan pelajar yang datang ke sini dari seluruh dunia dan memastikan semua pelajar kami menikmati faedah persekitaran pembelajaran yang kaya dan pelbagai.

Cyberlynx International College mempunyai kemudahan terbaik dan pensyarah di bidang kami, menyediakan anda dengan alat dan pendidikan berkualiti tinggi yang mungkin.

Walaupun mencapai kualifikasi kolej anda adalah matlamat penting anda, kami percaya masa ini juga merupakan peluang bagi anda untuk membangunkan kemahiran hidup yang akan membantu anda menjalani kehidupan kerja anda. Di Cyberlynx, kami berhasrat memberikan pengalaman yang baik dan mudah difahami, dan yang akan memperkaya anda sebagai seorang profesional dan individu.

Dua dekad yang lalu telah melihat kemajuan teknologi dan perindustrian yang terhebat dalam sejarah. Memandangkan ini memacu piawaian dan kos hidup di seluruh dunia, tidak pernah ada permintaan yang lebih tinggi untuk profesional yang berkelayakan dan kompeten. Pasaran kerja global kini menjadi arena yang menarik dan bersemangat. Pendidikan yang solid adalah pertaruhan terbaik anda untuk dapat bersaing dalam dunia yang pantas ini.

Begitu juga, kos pendidikan semakin meningkat, menjadikan peluang pendidikan berkualiti tidak dapat dicapai bagi banyak pihak. Di Cyberlynx International College, kami yakin bahawa semua orang harus dapat mengakses pendidikan tersebut dan kami telah membuat program kami untuk berdaya maju dari segi kewangan untuk mengekalkan tahap kualiti dan komitmen tertinggi.

Ramai pensyarah kami datang dari industri dan mempunyai pengalaman komersil mendalam. Mereka akan dapat berkongsi dengan anda pengetahuan di luar teori dan kelas untuk menyediakan anda untuk situasi dunia sebenar.
-----------------------------------------------------------------------





Program Kami: Pendidikan Pelajar Atlet:-

• Diploma in Football Studies
• Diploma in Business Administration
• Diploma in Fashion

KELEBIHAN PROGRAM PELAJAR ATLET;

1) Kejohanan & Latihan Intensif Sepanjang Tahun
2) Kursus Komputer & Bahasa Inggeris Percuma
3) Progress Report
4) Jadual Kuliah yang Flexible

“Membangun dan menyampaikan program terbaik diperingkat nasional, dan mewujudkan laluan positif kepada Pelajar Atlet Cyberlynx International College”

50 Yang terawal yang MENDAFTAR bagi sesi 2022

- Pendaftaran - RM600 sahaja Dikecualikan
- Biasiswa Pengajian sehingga 40%
- Hostel Percuma - 3 Bulan
- Pinjaman PTPTN disediakan sehingga 100%
- Dapat meyertai Academy Football Cyberlynx (Cyberlynx Football Club)
- Dilatih oleh Hasmawi Bin Hasan - Football Coaching (Michael Owen Malaysia)
- Mewakili Cyberlynx FC - Ke Liga Masiswa & Ke Liga IPT serta pelajar yang bermain dengan baik akan berpeluang ke Liga M1, M2, M3, & M4.

𝐊𝐄𝐍𝐀𝐏𝐀 𝐏𝐄𝐑𝐋𝐔 𝐌𝐄𝐍𝐃𝐀𝐅𝐓𝐀𝐑?
==========================

[+] 𝐏𝐓𝐏𝐓𝐍 𝐃𝐈𝐒𝐄𝐃𝐈𝐀𝐊𝐀𝐍 - Anda tidak perlu risau dengan yuran sebab ia termasuk dalam PTPTN. Anda hanya perlu belajar dan focus untuk habiskan pengajian anda tanpa kerisauan tentang yuran lagi.Dan semua untuk apply PTPTN pihak kolej yang buatkan. Just kena sediakan document dan submit je.


[+] 𝐒𝐊𝐈𝐌 𝐉𝐀𝐌𝐈𝐍𝐀𝐍 𝐏𝐄𝐊𝐄𝐑𝐉𝐀𝐀𝐍 - Jaminan pekerjaan selepas tamat belajar dalam bidang yang diceburi pelajar. Jika pelajar tidak mendapat pekerjaan dalam tempoh 6 bulan, pihak kolej akan membayar balik pinjaman bantuan pelajar.


[+] 𝐊𝐄𝐑𝐉𝐀 𝐒𝐀𝐌𝐁𝐈𝐋 𝐁𝐄𝐋𝐀𝐉𝐀𝐑 – Peluang kerja sambil belajar. Anda berpeluang kerja sambil belajar untuk mendpatkan pengalaman atau menambah duit poket dan meringankan beban keluarga.



Jika berminat nak ketahui lebih lanjut, sila klik link disini dan kaunselor kami sedia membantu:



UNTUK MENDAFTAR ONLINE - CLICK BORANG ONLINE



Untuk mendaftar - click Borang ONLINE 


Untuk mendaftar - click Borang ONLINE 

Hubungi kami sekarang untuk maklumat lanjut:📞

https://www.wasap.my/60129182920/DAFTARICMS
https://www.wasap.my/60129182920/DAFTARICMS

Klik "BORANG ONLINE" di bawah untuk mendaftar program ini! 🌟
BORANG ONLINE - https://forms.gle/1hUGSAt7mhaW5Tky9
BORANG ONLINE - https://forms.gle/1hUGSAt7mhaW5Tky9



Tiada ulasan: